Управління охорони здоров'я Миколаївської облдержадміністрації

ІНФОРМАЦІЯ щодо проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за 9 місяців 2019 року

Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за 9 місяців 2019 року

ІНФОРМАЦІЯ щодо проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за І півріччя 2019 року

Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за І півріччя 2019 року

Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за І квартал 2019 року

ІНФОРМАЦІЯ щодо проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за 2018 рік

Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за 2018 рік

ІНФОРМАЦІЯ щодо проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за 9 місяців 2018 року

Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за 9 місяців 2018 року

Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за І півріччя 2018 року

ІНФОРМАЦІЯ щодо проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за І квартал 2018 року

Аналіз роботи зі зверненнями в управлінні охорони здоров’я облдержадміністрації протягом І півріччя 2018 р.

ІНФОРМАЦІЯ щодо проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за І квартал 2018 року

Аналіз роботи зі зверненнями в управлінні охорони здоров’я облдержадміністрації за І квартал 2018 р.

Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за І квартал 2018 року

ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання графіків особистих та виїзних прийомів керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації за 2017 рік

Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за 2017 рік

ІНФОРМАЦІЯ щодо проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за 2017 рік

ІНФОРМАЦІЯ про проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за 9 місяців 2017 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян в управлінні охорони здоров’я облдержадміністрації протягом 9-ти місяців 2017 р.

ІНФОРМАЦІЯ про проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за І півріччя 2017 року

ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання графіків особистих та виїзних прийомів керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації протягом І півріччя 2017 року

Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за 9 місяців 2017 року

ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання графіків особистих та виїзних прийомів керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації за 9 місяців 2017 року

Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за І півріччя 2017 року

Аналіз роботи зі зверненнями в управлінні охорони здоров’я облдержадміністрації за І півріччя 2017 р.

ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання графіків особистих та виїзних прийомів керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації протягом І кварталу 2017 року

ІНФОРМАЦІЯ про проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за І квартал 2017 року

Аналіз роботи зі зверненнями в управлінні охорони здоров’я облдержадміністрації за І квартал 2017 р.

Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за І квартал 2017 року

ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання графіків особистих та виїзних прийомів керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації протягом 2016 року

ІНФОРМАЦІЯ щодо проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» протягом року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян в управлінні охорони здоров’я облдержадміністрації за 2016 рік

Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за 2016 рік

Аналіз роботи зі зверненнями громадян в управлінні охорони здоров’я облдержадміністрації протягом 9-ти місяців 2016 року

Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за 9 місяців 2016 року

ІНФОРМАЦІЯ про проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за 9 місяців 2016 року

ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання графіків особистих та виїзних прийомів керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації за 9 місяців 2016 року

Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського союзу та Героїв України за І півріччя 2016 року

ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання графіків особистих та виїзних прийомів керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації за І півріччя 2016 року

Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, героїв Радянського союзу та Героїв України за І квартал 2016 року

ІНФОРМАЦІЯ про проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за І півріччя 2016 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І півр. 2016 року

ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання графіків особистих та виїзних прийомів керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації за І квартал 2016 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І кв. 2016 року

ІНФОРМАЦІЯ про проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за І квартал 2016 року

ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання графіків особистих та виїзних прийомів керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації за 9 місяців 2015 року

ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання графіків особистих та виїзних прийомів керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації протягом 2015 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян у 2015 році

ІНФОРМАЦІЯ про проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» протягом 2015 року

Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського союзу та Героїв України за 2015 рік

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2015 року

ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання графіків особистих та виїзних прийомів керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації за І півріччя 2015 року

ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання графіків особистих та виїзних прийомів керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації за І квартал 2015 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І кв. 2015 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян у 2014 році

ІНФОРМАЦІЯ про проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» протягом 2014 року

Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського союзу та Героїв України за 2014 рік

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2014 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2014 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян у 2013 році

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2013 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2013 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І кв. 2013 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян у 2012 році

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2012 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2012 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І кв. 2012 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян у 2011 році

Аналіз проведення гарячих ліній за 9 місяців 2011 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2011 року

Аналіз проведення гарячих ліній за 6 місяців 2011 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 6 місяців 2011 року

Аналіз проведення гарячих ліній за 3 місяці 2011 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 3 місяці 2011 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2010 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2010 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2010 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян у 2009 році

Доступні ліки

dostupni liky

Оперативна інформація

За минулу добу по лінії «103»:

Звернулись за допомогою 562 особи

Надано допомогу 492 особам

Госпіталізовано 178 осіб

За минулу добу детальніше

За минулий тиждень

 

top all hotlines 02

Телефон Урядової «гарячої лінії»

1545

 

dostupni liky

p475228n14

*Брендбук України

vstup

Останні новини


Анонс подій

До уваги населення

Сімейна медицина


“Сімейна медицина” - це така форма медичного обслуговування, при якій будь-хто з родини звертається за медичною допомогою до одного й того ж лікаря – сімейного.

Детальніше...

Проведення профілактичних щеплень

Перед щепленням проводиться огляд кожної дитини лікарем та консультації вузькими спеціалістами при наявності показів (відповідно до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 19.05.2011 №296 «Про внесення змін до наказу МОЗ України від 03.02.2006 № 48»).

Детальніше...

Безкоштовне медичне обслуговування

Населенню України медична допомога надається мережею амбулаторно-поліклінічних, стаціонарних та спеціалізованих закладів.

Детальніше...

Інформація


для громадян, які переселяються з Донецької і Луганської областей, АР Крим та м.Севастополя

Детальніше...

Дякуємо за підтримку