Аналіз щодо роботи зі зверненнями громадян в управлінні охорони здоров'я протягом 9 місяців. 2020 року
ІНФОРМАЦІЯ про проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за 2019 рік
ІНФОРМАЦІЯ про проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за 9 місяців 2020 року
ІНФОРМАЦІЯ про проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за І квартал 2020 року
ІНФОРМАЦІЯ про проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за І півріччя 2020 року
Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського союзу та Героїв України за 2019 рік
Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського союзу та Героїв України за І квартал 2020 року
Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського союзу та Героїв Україниза І півріччя 2020 року
Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського союзу та Героїв України за 9 місяців 2020 року
АНАЛІЗ ЩОДО РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН В УПРАВЛІННІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ПРОТЯГОМ 9 місяців. 2020 року
Кількість звернень громадян за регіонами області у розрахунку на 10 тис.нас. за 2019р.
ІНФОРМАЦІЯ щодо проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за 9 місяців 2019 року
Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за 9 місяців 2019 року
ІНФОРМАЦІЯ щодо проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за І півріччя 2019 року
Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за І півріччя 2019 року
Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за І квартал 2019 року
ІНФОРМАЦІЯ щодо проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за 2018 рік
Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за 2018 рік
ІНФОРМАЦІЯ щодо проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за 9 місяців 2018 року
Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за 9 місяців 2018 року
Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за І півріччя 2018 року
ІНФОРМАЦІЯ щодо проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за І квартал 2018 року
Аналіз роботи зі зверненнями в управлінні охорони здоров’я облдержадміністрації протягом І півріччя 2018 р.
ІНФОРМАЦІЯ щодо проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за І квартал 2018 року
Аналіз роботи зі зверненнями в управлінні охорони здоров’я облдержадміністрації за І квартал 2018 р.
Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за І квартал 2018 року
ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання графіків особистих та виїзних прийомів керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації за 2017 рік
Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за 2017 рік
Аналіз роботи зі зверненнями громадян в управлінні охорони здоров’я облдержадміністрації протягом 9-ти місяців 2017 р.
Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за 9 місяців 2017 року
Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за І півріччя 2017 року
Аналіз роботи зі зверненнями в управлінні охорони здоров’я облдержадміністрації за І півріччя 2017 р.
Аналіз роботи зі зверненнями в управлінні охорони здоров’я облдержадміністрації за І квартал 2017 р.
Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за І квартал 2017 року
ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання графіків особистих та виїзних прийомів керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації протягом 2016 року
ІНФОРМАЦІЯ щодо проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» протягом року
Аналіз роботи зі зверненнями громадян в управлінні охорони здоров’я облдержадміністрації за 2016 рік
Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за 2016 рік
Аналіз роботи зі зверненнями громадян в управлінні охорони здоров’я облдержадміністрації протягом 9-ти місяців 2016 року
Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за 9 місяців 2016 року
ІНФОРМАЦІЯ про проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за 9 місяців 2016 року
ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання графіків особистих та виїзних прийомів керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації за 9 місяців 2016 року
Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського союзу та Героїв України за І півріччя 2016 року
ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання графіків особистих та виїзних прийомів керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації за І півріччя 2016 року
Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, героїв Радянського союзу та Героїв України за І квартал 2016 року
ІНФОРМАЦІЯ про проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за І півріччя 2016 року
Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І півр. 2016 року
ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання графіків особистих та виїзних прийомів керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації за І квартал 2016 року
Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І кв. 2016 року
ІНФОРМАЦІЯ про проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» за І квартал 2016 року
ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання графіків особистих та виїзних прийомів керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації за 9 місяців 2015 року
ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання графіків особистих та виїзних прийомів керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації протягом 2015 року
Аналіз роботи зі зверненнями громадян у 2015 році
ІНФОРМАЦІЯ про проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» протягом 2015 року
Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського союзу та Героїв України за 2015 рік
Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2015 року
ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання графіків особистих та виїзних прийомів керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації за І півріччя 2015 року
ІНФОРМАЦІЯ щодо виконання графіків особистих та виїзних прийомів керівництвом управління охорони здоров’я облдержадміністрації за І квартал 2015 року
Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І кв. 2015 року
Аналіз роботи зі зверненнями громадян у 2014 році
ІНФОРМАЦІЯ про проведення прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом управління та «телефону довіри» протягом 2014 року
Аналіз звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, що мають статус «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського союзу та Героїв України за 2014 рік
Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2014 року
Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2014 року
Аналіз роботи зі зверненнями громадян у 2013 році
Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2013 року
Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2013 року
Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І кв. 2013 року
Аналіз роботи зі зверненнями громадян у 2012 році
Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2012 року
Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2012 року
Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І кв. 2012 року
Аналіз роботи зі зверненнями громадян у 2011 році
Аналіз проведення гарячих ліній за 9 місяців 2011 року
Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2011 року
Аналіз проведення гарячих ліній за 6 місяців 2011 року
Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 6 місяців 2011 року
Аналіз проведення гарячих ліній за 3 місяці 2011 року
Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 3 місяці 2011 року
Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2010 року
Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2010 року
Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2010 року
Аналіз роботи зі зверненнями громадян у 2009 році
До уваги ЗОЗ, що перебувають у сфері управління міністерств та відомств України, приватних закладів та ФОПів, які провадять господарську діяльність з медичної практики!
Оперативна інформація
За минулу добу по лінії «103»:
Звернулись за допомогою 760 осіб
Надано допомогу 671 особі
Госпіталізовано 258 осіб
Телефон Урядової «гарячої лінії»
1545
Заняття, які відбудуться згідно з планом некурсових заходів обласного управління охорони здоров’я
*Брендбук України