Управління охорони здоров'я Миколаївської облдержадміністрації

Фото УОЗ ОДА

Автомобіль — це не лише комфорт та зручність пересування, а й збільшення ризику дорожньо-транспортних пригод. Тому від вміння учасників дорожнього руху своєчасно і якісно надавати першу медичну допомогу та оперативно викликати бригаду «швидкої» допомоги часто залежить порятунок здоров’я та життя людей.
В Україні середній час приїзду бригади «швидкої» у населеному пункті – 11-15 хвилин, за містом та під час заторів у містах – 20 і більше. Людина, у якої критична кровотеча може померти протягом 7-10 хвилин, а з раптовою зупинкою серця – ще швидше. Тому надання першої допомоги на місці події до прибуття бригади екстреної медичної допомоги має ключове значення для порятунку життя пацієнта.
Аби розуміти як діяти, проходьте курси першої допомоги, щоб в критичних ситуаціях почувати себе впевненіше й знати як зберегти своє життя та життя оточуючих.
Нагадаємо, що з 1 січня поточного року почали діяти нові правила виклику бригади «швидкої». Відтепер всі звернення розподіляються на чотири категорії, в залежності від стану пацієнта.

1️.До першої категорії належать пацієнти у критичному стані. Йдеться про стани, які безпосередньо загрожують життю, – відсутність дихання, неефективне дихання, сильна кровотеча та стани, що зумовлені впливом зовнішніх факторів (удар струмом, блискавкою тощо). Якщо пацієнт у критичному стані та потребує швидкого реанімування, швидка має доїхати до нього за 10 хвилин.
2️.Друга категорія – це пацієнти в невідкладному стані. Це стан, який несе загрозу життю та здоров’ю і може різко погіршитися у разі несвоєчасного надання допомоги. Такі стани супроводжуються порушенням свідомості, ознаками кровотечі, ознаками гострого коронарного синдрому, інсульту, розладами дихання, іншими екстреними ознаками або можуть бути зумовленими тими ж чинниками, що й у критичних випадках. При екстреному виклику, коли пацієнта потрібно доставити до лікарні чи надати допомогу на місці, бригада має 20 хвилин на приїзд.
3️.Третя категорія – це неекстрені виклики. Йдеться про виклики, коли стан пацієнта не є невідкладним, а відтермінування надання медичної допомоги не призведе до погіршення стану здоров'я. Таке звернення може бути передане до чергового центру первинної медико-санітарної допомоги. Якщо ж не буде такої можливості – диспетчер направить до пацієнта бригаду швидкої, що не виконує критичні або екстрені виклики.
4️.Четверта категорія – це непрофільне звернення. Йдеться про випадки, коли стан людини не є невідкладним. У цьому разі диспетчер зазвичай рекомендує пацієнту звернутися до сімейного лікаря. За потреби відповідальний медичний працівник оперативно-диспетчерської служби центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф надає дистанційну медичну консультацію.

За інформацією Міністерства охорони здоров'я України.

Screenshot 4ЗАПРОШУЄМО ВОЛОНТЕРІВ! 

ПОДОЛАЄМО ПАНДЕМІЮ COVID-19 РАЗОМ!

Переходьте за посиланням, реєструйтеся та

долучайтеся до команди небайдужих громадян.

Будемо здорові!

 

Screenshot 2

sars

Доступні ліки

dostupni liky

Оперативна інформація

За минулу добу по лінії «103»:

Звернулись за допомогою 602 особи

Надано допомогу 563 особам

Госпіталізовано 212 осіб

За минулу добу детальніше

 

Телефон Урядової «гарячої лінії»

1545

 

top all hotlines 02

dostupni liky

 

Заняття, які відбудуться згідно з планом некурсових заходів обласного управління охорони здоров’я

Про внесення змін до плану проведення некурсових заходів

Про внесення змiн до плану проведення некурсових заходів

p475228n14

*Брендбук України

vstup

banerBPD 160x60

Останні новини