Управління охорони здоров'я Миколаївської облдержадміністрації

Фото УОЗ ОДАВ ході оперативної наради управління охорони здоров’я облдержадміністрації під головуванням начальника управління Павла Георгієва та за участю начальника планово-фінансового відділу Любові Савчук, спеціалістів УОЗ ОДА, керівників і заступників з економічних питань обласних закладів охорони здоров’я обговорено бюджет на 2018 рік та заходи щодо поліпшення умов для пацієнтів з особливими потребами.

Окрему увагу під час наради спеціалісти приділили необхідності посилити роботу з поліпшення умов для пацієнтів з особливими потребами. Йдеться про будову пандусів і поручнів тощо.

Фото УОЗ ОДА

Проаналізовано стан пожежної безпеки в обласних закладах охорони здоров’я, надано відповідні рекомендації. Також обговорено стан виконавчої дисципліни.

Фото УОЗ ОДА

Фото УОЗ ОДА

Фото УОЗ ОДА

top all hotlines 02

Оперативна інформація

За минулу добу по лінії «103»:

Звернулись за допомогою 669 осіб

Надано допомогу - 613 особам

Госпіталізовано - 208 осіб

За минулу добу детальніше

За минулий тиждень

 

Доступні ліки

dostupni liky

dostupni liky

 

Заняття, які відбудуться згідно з планом некурсових заходів обласного управління охорони здоров’я

Липень 2018

Останні новини


Анонс подій

До уваги населення

Сімейна медицина


“Сімейна медицина” - це така форма медичного обслуговування, при якій будь-хто з родини звертається за медичною допомогою до одного й того ж лікаря – сімейного.

Детальніше...

Проведення профілактичних щеплень

Перед щепленням проводиться огляд кожної дитини лікарем та консультації вузькими спеціалістами при наявності показів (відповідно до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 19.05.2011 №296 «Про внесення змін до наказу МОЗ України від 03.02.2006 № 48»).

Детальніше...

Безкоштовне медичне обслуговування

Населенню України медична допомога надається мережею амбулаторно-поліклінічних, стаціонарних та спеціалізованих закладів.

Детальніше...

Інформація


для громадян, які переселяються з Донецької і Луганської областей, АР Крим та м.Севастополя

Детальніше...

Дякуємо за підтримку