Управління охорони здоров'я Миколаївської облдержадміністрації

Фото УОЗ ОДА19 січня проведено селекторну нараду з питань формування спроможної мережі за участю начальника управління охорони здоров’я облдержадміністрації, голови робочої групи медичної ради реформ Павла Георгієва, спеціалістів управління та обласного центру здоров’я, участю членів медичної ради реформ, головних лікарів районних центрів ПМСД.

Присутні заслухали доповіді спеціалістів щодо термінологічної бази з питання формування спроможної мережі, аналізу наданої інформації з автономізації закладів, інформаційного супроводу реформування, формування спроможної мережі на прикладі Баштанського району, юридичних аспектів  автономізації закладів охорони здоров’я.
Учасники наради обговорили проблемні питання автономізації закладів і шляхи їх вирішення, моделювання мереж.

Фото УОЗ ОДА

Фото УОЗ ОДА

Фото УОЗ ОДА

top all hotlines 02

Оперативна інформація

За минулу добу по лінії «103»:

Звернулись за допомогою 670 осіб

Надано допомогу - 631 особі

Госпіталізовано - 166 осіб

За минулу добу детальніше

За минулий тиждень

 

Доступні ліки

dostupni liky

Заняття, які відбудуться згідно з планом некурсових заходів обласного управління охорони здоров’я
у січні 2018 року
у лютому 2018 року

Останні новини


Анонс подій

До уваги населення

Сімейна медицина


“Сімейна медицина” - це така форма медичного обслуговування, при якій будь-хто з родини звертається за медичною допомогою до одного й того ж лікаря – сімейного.

Детальніше...

Проведення профілактичних щеплень

Перед щепленням проводиться огляд кожної дитини лікарем та консультації вузькими спеціалістами при наявності показів (відповідно до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 19.05.2011 №296 «Про внесення змін до наказу МОЗ України від 03.02.2006 № 48»).

Детальніше...

Безкоштовне медичне обслуговування

Населенню України медична допомога надається мережею амбулаторно-поліклінічних, стаціонарних та спеціалізованих закладів.

Детальніше...

Інформація


для громадян, які переселяються з Донецької і Луганської областей, АР Крим та м.Севастополя

Детальніше...

Дякуємо за підтримку