Управління охорони здоров'я Миколаївської облдержадміністрації

Фото УОЗ ОДА31 травня в м. Одеса відбулась міжрегіональна нарада з питань впровадження програми державних гарантій медичного обслуговування населення з 2020 року, в якій взяли участь представники медичних громад Одеської, Вінницької, Миколаївської та Херсонської областей. Від Миколаївської області участь взяли заступник начальника управління охорони здоров’я ОДА Оксана Черненко, головний бухгалтер управління Любов Савчук, начальник управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради Ірина Шамрай, головні лікарі.

Нарада організована Міністерством охорони здоров’я України та Національною службою здоров’я України, за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку(USAID) та Міністерства Міжнародного розвитку Великобританії (UKaid).
Відповідно до положень Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» з 2020 року в Україні запроваджується програма медичних гарантій. У межах програми медичних гарантій буде визначено обсяг медичних послуг та лікарських засобів, які гарантуються населенню та оплачуються з державного бюджету на основі єдиних тарифів.
Програма медичних гарантій буде існувати як єдина бюджетна програма для оплати всіх медичних послуг та лікарських засобів, передбачених ст. 4 Закону за відповідними напрямами, в тому числі дітям до 16 років. З її впровадженням змінюється механізм фінансування медичного обслуговування населення: замість медичної субвенції за рахунок якої відбувалося утримання закладів охорони здоров’я, в межах програми медичних гарантій буде оплачуватися медичне обслуговування пацієнтів за договорами про медичне обслуговування населення з Національною службою здоров’я України, базуючись на принципі «гроші йдуть за пацієнтом».
На нараді виступили: заступник міністра охорони здоров’я України Павло Ковтонюк, з доповіддю про трансформацію охорони здоров’я в 2020 році, голова Національної служби здоров’я України Олег Петренко з доповіддю «Національна служби здоров’я України: реалізація Програми медичних гарантій», радник в.о. міністра охорони здоров’я України Матвій Хренов з доповіддю «Як створити успішний заклад охорони здоров’я на нових умовах», представник Проекту USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» Юлія Соколовська представила аналіз мережі закладів охорони здоров’я госпітальних округів. Директор Департаменту охорони здоров’я Полтавської обласної державної адміністрації Віктор Лисак поділився першими результатами впровадження пілотного проекту з реалізації державних гарантій медичного обслуговування населення для вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги в Полтавській області.
Питання реформування медичної галузі знаходиться на постійному контролі Миколаївської облдержадміністрації.

Доступні ліки

dostupni liky

Оперативна інформація

За минулу добу по лінії «103»:

Звернулись за допомогою 607 осіб

Надано допомогу 543 особам

Госпіталізовано 166 осіб

За минулу добу детальніше

За минулий тиждень

 

top all hotlines 02

Телефон Урядової «гарячої лінії»

1545

 

dostupni liky

 

Заняття, які відбудуться згідно з планом некурсових заходів обласного управління охорони здоров’я

Вересень 2019

p475228n14

*Брендбук України

vstup

Останні новини


Анонс подій

До уваги населення

Сімейна медицина


“Сімейна медицина” - це така форма медичного обслуговування, при якій будь-хто з родини звертається за медичною допомогою до одного й того ж лікаря – сімейного.

Детальніше...

Проведення профілактичних щеплень

Перед щепленням проводиться огляд кожної дитини лікарем та консультації вузькими спеціалістами при наявності показів (відповідно до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 19.05.2011 №296 «Про внесення змін до наказу МОЗ України від 03.02.2006 № 48»).

Детальніше...

Безкоштовне медичне обслуговування

Населенню України медична допомога надається мережею амбулаторно-поліклінічних, стаціонарних та спеціалізованих закладів.

Детальніше...

Інформація


для громадян, які переселяються з Донецької і Луганської областей, АР Крим та м.Севастополя

Детальніше...

Дякуємо за підтримку